profil...semnat... MARA

profil...semnat... MARA

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

de ce voi scrie...

Poate, uneori e mai bine dacă ştii să treci peste tine... Poate, nici orgoliul nu stie că-i un fel de prostie dacă nu ştii să strigi... Eu nici măcar nu ştiu dacă cineva va citi cele scrise de mine. Aşa că voi înşira tot ce-mi trece prin mintea mea neastâmpărată şi rebelă.Am trăit multe momente frumoase in viaţa mea de până acuma, dar clipa nu mai poate fi întoarsă, doar dacă eu singură nu voi reanima acele momente: am să mi le aduc aminte încetul cu încetul, am să le cresc mari, am sa le fac baiţă, am să le pun suflet si vlagă, şi astfel am să le mai retrăiesc odată, încetul cu încetul pe toate , pe toate pe rând. Pe unele mai cu culoare , pe unele mai intens, pe unele cu regrete si pe altele cu durere. Si cine ştie? POATE INTR-O BUNĂ ZI SI EU VOI ÎNŢELEGE TOTUŞI, CARE ESTE ROSTUL MEU ADEVĂRAT ...

Un comentariu:

  1. un inceput extraordinar de bun si deosebit...plin de viata..plin de rost...succese in ceia ce faci!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere