profil...semnat... MARA

profil...semnat... MARA

joi, 11 noiembrie 2010

Să mai beau una oare?

Am încercat si cafeaua, dar tot degeaba... (vezi link-ul) Oare chiar să fie atât de mare răbdarea unui om? Eu am făcut un pariu cu mine însumi, să văd cît rabd eu ... Rabdarea mea dureaza ba chiar devine mai stabila si eu ma bucur de asta. Imi place ca au survenit chiar si unele schimbari si mi-am demonstrat mai multe lucruri de care eu nu eram convinsa pana acum. Inseamna ca se merita... inseamna ca si eu pot... inseamna ca va urma...

3 comentarii:

  1. In asa situatii este greu sa te controlez, recunosc. Dar important este sa nu te stresezi si mai ales sa nu arati la altii ca esti stresata.

    Cindva eram foarte nervoasa pe niste oameni, si cum sunt foarte linistita de felul meu si nu pot face rau la nimeni, nici un cvint de rau nu pot zice, mama m-a sfatuit :))) Este cel mai curajos sfat pe care l-am primit de la mama. Of ... da nici nush daca e sa-l scriu aici, nu este prea cenzurat :D Mi-a zis asa cam ce cuvinte sa zic in gindul meu in caz ca cineva ma supara. Si daca le spun, chiar si in gind, ma simt mai bine :D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere