profil...semnat... MARA

profil...semnat... MARA

luni, 8 noiembrie 2010

Lucruri simple...

" Lucruri simple sînt de-ajuns. Nu-mi doresc nimic în plus... Vreau şi mîine acelaşi cer senin..." Aşa mă rog în fiecare zi şi sper să nu se mai abată nici o nenorocire asupra celor fără de care nu-mi pot închipui viaţa mea. Aşa mă rog şi pentru mine.Şi nu şti cum aş face să pot şi eu într-o buna zi să mă las aşa de toate gândurile mele nauce de perfecţiune şi pur şi simplu să pot savura lucrurile simple aşa cum ar fi : - cerul senin - răsăritul de soare - aroma cafelei - zîmbete de copii - covorul de frunze multicolor - ochii sinceri a unui prieten - pur şi simplu o plimbare pe jos - mirosul florilor de toamnă - albumul cu fotografii vechi - Amurgul Şi sînt sigură că ar mai fi sute de mărunţişuri care mi-ar umple viaţa de rost, împlinire şi fericire. Şi pe tine ce te convinge, că totuşi de altceva are nevoie un om pentru a fi câtuşi de puţin fericit şi nu de ceia dupa ce fugim noi nebuni în fiecare zi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu