profil...semnat... MARA

profil...semnat... MARA

marți, 16 noiembrie 2010

SOS

Iaka nu pot înţelege: chiar intră lumea pe profilul meu sau ba? Şi nici măcar nu ştiu ce să mai fac: să scriu să nu...
Eu aş vrea atâtea şi atâtea să vă spun dar nu prea dispun de timp, aş lua chiar de la cineva oleaka de vreme cu împrumut.Şi ce e  mai trist: că cu vârsta timpul fuge atât de repede încât ai impresia că nu-ţi mai reuşeşte nimic din ce ţi-ai propus cândva să  atingi. Azi imi razbate de prin strafundul  gândirii că totul este  înzadar şi inutil. Azi parcă mi-ar fi turnat cineva, cu cinci minute în urmă , o căldare cu rahat în cap şi acuma încă mai simt cum  se prelinge pe urechi. Azi imi vine atât de mult să flocăi o madamă (colega mea), care îmi cerea cu jumate de oră în urmă foarte insistent so respect anume din simplu motiv că eu îi sînt subordonată. Aici aş vrea să mai adaug că suntem de aceiaşi vârstă, dar nu ştiu de ce în prezenţa dînsei mă simt o copilandră rebela cu temele veşnic neîndeplinite. Ce ştiu eu  sau ce am înţeles pînă acuma, e că : RESPECTUL SE CÂŞTIGĂ EL NU SE CERŞEŞTE...
Şi cum faci tu să neutralizezi sau să potoleşti astfel de persoane veşnic nemulţumite, neîmplinite, oricînd în stare să-ţi facă ziua de nimic?
Se acceptă orice sfat, strategie şi tactică...

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrie, Mara! Nu te opri :) Noi citim, sintem alaturi, si "traim" fiecare clipa din viata ta cu tine. Zile rele se intimpla la toti. Trebuie sa te gandetsi la cele bune si sa le astepti cu inima deschisa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scrie si mai departe, ca asta .....e viata ta....si iti reuseste foarte bine!...

    RăspundețiȘtergere