profil...semnat... MARA

profil...semnat... MARA

marți, 15 martie 2011

Final de nerozie

Oare cine o zidit pe acest pămint asa soiuri de oameni? Oare cat o sa ma tin eu in mîini să nu-i trag o chelfaneală? Oare de ce nu m-o făcut mama baiat, ca amu imi era mult mai usor, invitatie dupa colt, doua picioare in nas si gata s-a facut. Ai pus toate punctele pe "i" si pojaluista poti trai macar vreo doua zile linistit. Oare de ce asa "suci" sint tolerate si primite in societate? Hai ca simt ca explodez... Nu de alta da am alte planuri pentru simbata si duminica decat sa imblu asa explodata.... Asa ca am scris oleaka si ca si cum m-am racorit. Da, daca sincer apu imi vine sa zic , sa urlu mai precis toate prostiile care le-am invatat eu de la 5 ani si pina acuma... Lasa stie lumea ca rabdarea omului are limita. P.S OF CE MINCARIME DE PUMNI AM....

2 comentarii:

  1. TI-O RAZGHIT TARE DRAGA MEA:)))))lasa ca trece si asta,iata acus e vineri,inca putin,las-o naibii ,la ce bun sa-ti murdaresti manutele cu ea:))))tu je esti la mine cea mai inteligenta,cea mai draguta si cea mai zimbitoare:)))hai gata cu nerozia !!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi, da cum a fi razghit literar?:)))) razbit cumva? Ap sa stii ca m-o razbit cu tatu deamu...

    RăspundețiȘtergere