profil...semnat... MARA

profil...semnat... MARA

joi, 25 noiembrie 2010

AM FURAT SI EU O LEAPSA DE PE UN BLOG... SPER SA NU FIU ACUZATA

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ? Atunci cînd au devenit buneii unei minunate fetiţe... 2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare? Probabil pe tata care spera să ajung mai sus decăt am ajuns, în plan profesional. 3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal? La poveşti, la recitat şi mai nu ştiu la ce... 4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ? Încăpăţînarea . 5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani? Să fac dragoste cu un bărbat. 6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai? Să-i tratez pe oamenii din jur ca fiind toţi egali în faţa lui Dumnezeu. 7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ? Fiind mireasă. 8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti? Sînt mai mulţi...9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare? Deşteptătorul. 10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a? Cănd am devenit mamă, apoi cănd a devenit mamă sora mea. 11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)? ............................ 12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta? Au fost si astfel de momente , de fapt asta si ne motiveaza uneori sa mergem inainte sau sa ne mai revedem unele scopuri si atitudini sau sa mai reflectam asupra unor ginduri ... 13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ? În faţa directorului meu actual. Cănd a fost cel mai greu să spui adevărul? Nu îmi aduc aminte. 15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ? Îi mulţumesc celui de sus pentru ce am. Dar mi-aş schimba serviciul 16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ? Poate cu prietena mea. De fapt nu prea obişnuiesc so fac. 17. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ? Infidelitatea. 18. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă? Intelectul şi modul în care o iubeşte pe fiica noastră. 19. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ? Papuşa adusă de matuşa mea de la Kiev. 20. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire? Pe prieteni şi familie. 21. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ? Pe fetiţa mea , nepoţica dulcikă şi surioare şi-mi pare că nu prea îmi reuşete aşa cum mi-aş fi dorit. 22. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ? Jurnalism. 23. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment? TĂTICUL MEU 24. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ? Că sunt şi eu femeie dornică să fie protejată şi alintată. 25. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta? Mama 26. Unde te simţi cel mai în siguranţă? Acasă 27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată? „Ai ochi frumoşi". 28. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxată ? Mai muţi oameni îmi alungă umbra tristeţii. 29. Pentru ce te rogi cel mai des ? Pentru sănătatea celor dragi şi a mea. 30. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum? Părinţii şi soţul. 31. Care a fost primul tău vis împlinit? Să devin mamă, să am o casă, să primesc un salariu decent, să fiu de ajutor cuiva drag, dar mai am multe vise neîmplinite... 32. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult? Cu trei ani în urmă..Atunci cănd EL a plecat din vieţile noastre... Am îmbătrînit cu o viaţă de om... UN DIALOG ÎNTRE MINE BUNĂ ŞI TOT MINE NEBUNĂ... TRANSMIT CU CELE MAI BUNE GÎNDURI URMĂTOARELOR PERSOANE : Ştrumful tău; Ghocica; Pisicuţa rătăcită; Oana; Zina şi oricui gata să se destăinuie...

5 comentarii:

  1. Mara, multumesc, foarte tare leapsa asta, sper numai sa fac fata raspunzind la intrebari.

    p.s. rapunsurile tale sunt foarte profunde.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da tu chiar esti cititoarea mea fidela... iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si normal, in fiecare zi trec pe aici sa vad ce mai este nou :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ca intodeauna-sincera cu tine si cu cei din jur

    RăspundețiȘtergere
  5. ahh... Mara... am nevoie de curaj ca sa raspund sincer la toate intrebarile... :)

    RăspundețiȘtergere