profil...semnat... MARA

profil...semnat... MARA

miercuri, 16 martie 2011

Naturalete

OARE CE NU SPUNE SI NU SCRIE OMUL DIN FERBINTEALA.... Iaka si eu ieri am spus-o. Da oare ce o fi gindind cei de citeau despre mine: "Si noi care-o credeam cu sapte ani de-acasa, eh ce rushine, eh ce murdar. Cum poate oare sa zica asa ceva, daramite sa scrie." Eh, dragii mei educati si binecrescuti, recunoasteti ca macar odata da ati injurat, macar odata da ati vrut sa trageti cuiva un pumn, ca de asta sintem oameni sa mai gresim sa ne exprimam si sa simtim: cand pasiune, cand aversiune, cand tandrete si uneori furie. Eu sint acum in devenire, trec cursuri de "fetita super educata" , fara sentimente si vorbe piparate, tipa comportament tipic european, las-ca am vazut ce fac si "educatii" uneori ... Dar cu sufletul ce fac? Cu el cum ramine? Da-o naibii de scremeala prefacuta, de ce nu am fi noi inshine cu fata neteda si nu ascunsa dupa zeci de masti obosite si cimentate cu zimbete super artificiale, de ce nu am vorbi doar in limba materna si nu ne-am stalci limba cu diferite cuvinte imprumutate si memorizate pentru a ne infatisa ca persoane super erudite, de ce nu ne-am lauda cu tara noastra, cu viile si podgoriile, cu codrii si izvoarele, cu pinea si cuptoarele, cu griul si cu macii care se astern frumos in prag de primavara , si cu oamenii care macar ca vorbesc "asa ca la tara", cum ne eticheteaza unii "super glam", dar au suflete mari si casa mare incapatoare la fel ca si pe vremuri, masa plina de bucate din cele mai alese si fara aditivi, macar ca ei nu au carduri pe la superermarket-uri si Mall-uri. De ce nu ne-am opri sa ne mai plingem ca provenim din Moldova, oriunde nu am merge , de ce nu am ridica fruntea sus cu mindrie si am rosti: "Eu vin din Moldova, o tarisoara mica si primitoare cu natura ca in basme si cu oameni deosebiti ? De ce oare statisticele nu numai ca arata dar si demonstreaza ca aparentele inshala? Eu cred ca nu am sa rezist mult sa fiu alta, vreau in lumea mea, acolo unde eu traiam cu adevarat, acolo unde totul era simplu si fara super proceduri oficiale de scriere, comportament, vorbire si exprimare...

6 comentarii:

  1. Eu te sustin, pentru ca stiu cum e sa te infuriezi, sa te scoata altii din sarite. Si eu deseori m-am gindit la pumni, am facut si amenintari la adresa cuiva :)) este normal sa ne infuriem si sa ne dorim un fel sau alt fel de razbunare, este normal sa scriem ca sa ne descarcam sufletul de tot raul care s-a adunat acolo. E mai usor ... prin scris si prin vorbe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anett, draga asta ce sa insemne? cind imi zici Mrocika, cnd te frasui?

    RăspundețiȘtergere
  3. iao si tu asa ca pe un fel de sustinere:)))) desigur,daca te ajuta la ceva...

    RăspundețiȘtergere
  4. nici un regret si nici o remuscare... Nu-i mare treaba daca-ti mai elimini uneori deseurile din creierasul stresat. Nu esti tu prima si nici ultima...

    RăspundețiȘtergere