profil...semnat... MARA

profil...semnat... MARA

joi, 25 noiembrie 2010

Sunt si eu ca el...


Am atâtea în capul meu, dar cum naiba să le pot reuşi pe toate: că nu-mi ajunge o viaţă de om la câte nebunii aş vrea să fac, la câte vise am de împlinit, câte zîmbete aş vrea să împart, câte cuvinte aş încerca să corectez în vocabularul meu, la câte persoane nu le-am cerut scuze pentru încăpăţinarea mea, şi tot la atâtea persoane nu le-am spus căt de importante sunt pentru mine.
EI ŞI DE CE NU AŞ FACE-O?

2 comentarii:

  1. Important este ca realizez ca vrei sa faci anumite lucruri. Acesta este un pas inainte spre a le face. Succes, in viata nimic nu este imposibil ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. acest vini-puh e la fel ca tine ,mereu vesel si plin de viata ,pus mereu pe sotii))))

    RăspundețiȘtergere