profil...semnat... MARA

profil...semnat... MARA

marți, 9 noiembrie 2010

Doamna Toamna nu pleca...

Stau eu şi iaka ma tot frăsui: oare ce ne-o mai fi pregătit soarta de ne-o fi trimis aşa toamnă lungă şi nespus de frumoasă. Că eu demult nu am mai văzut aşa toamne pe la noi. Şi în fiecare zi, în drum spre iad(serviciu) îmi muşk coatele , adica ce frumuseţe e afară da eu încerc să nu ma sufoc într-un oficiu plin de hiene.
Dar ce culori, dar ce culori. Eu cred că pictor mai iscusit decât Maria Sa Toamna nu afli în lumea întreagă.
Şi mai am o singură dorinţă - Să ţină măcar până sîmbăta frumuseţea asta...că eu acu de abia mă trezii...

3 comentarii:

  1. toamna are intruchiparea ta draga si sunt sigura ca o sa savurezi din plin din ea,caci tu la fel ca si toamna ne dai diferite culori vetii noastre, celor care te iubim...

    RăspundețiȘtergere
  2. mdea...mai rar asa toamna ca acum, mai rar asa zile...Buna dispozitie vine odata cu caldura soarelui, cu culorile zilei, cu zimbetul oamenilor din strada.Da despre ce ne-a mai pregatit Maria Sa Destinul draga autoare???( cea mai buna din cite am intilnit pina acum)...E prea complicat pt noi muritorii sa cunoastem si prea ar fi de tot...de fapt Ce minunat lucru e ca omul nu cunoaste gindurile, trairile, starile ce vor urma- ca daca savantii ar nascoci un mijloc de le da in vileag, viata ar deveni terna, insuportabila, pt ca ar fi nimicit unicul ei farmec: taina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cite am citit, te rogi sa tina frumusetea asta pina simbata :) Eu am auzit ca si simbata vor fi pina la 18 grade, asa ca poti sta linistita. Si eu am ramas profund impresionata de toamna asta. De obicei nu-mi place toamna, dar aceasta este deosebita. Nici eu nu tin minte alta toamna mai frumoasa ...

    RăspundețiȘtergere